Інклюзивна освіта

 


Основні принципи інклюзивного навчання:



 -  всі діти мають навчатися разом у всіх випадках, коли це виявляється можливим, не зважаючи на певні труднощі чи відмінності, що існують між ними; 

- школи мають визнавати і враховувати різноманітні потреби своїх учнів, узгоджуючи різні види й темпи навчання; 

- забезпечення якісної освіти для всіх завдяки відповідному навчально-методичному забезпеченню, застосуванню організаційних заходів, розробці стратегії викладання, використанню ресурсів і партнерських зв'язків зі своїми громадами; 

-  діти з особливими освітніми потребами мають отримувати додаткову допомогу, яка може знадобитися їм для забезпечення успішності процесу навчання

Алгоритм діяльності соціального педагога в умовах інклюзивної освіти :

1.    Ознайомлення з особовою справою дитини.

2.    Бесіда з дитиною та її батьками(законними представниками) з метою визначення особливостей дитини (самообслуговування, спілкування, пізнавальних можливостей, самоконтролю поведінки, емоційно-вольової сфери).

3.    Оцінка освітнього середовища, визначення щодо його відповідності до потреб дитини та її можливостей.

4.    Вивчення індивідуальних особливостей дитини та її розвитку.

5.    Участь у психолого-педагогічному консиліумі з метою розробки індивідуальної роботи з дитиною.

6.    Зустрічі з батьками, педагогами, асистентами вчителя з метою формування їхньої психологічної готовності до взаємодії.

7.    Відстеження соціально-психологічного клімату в колективі й статусу дитини в групі.

8.    Моніторинг рівня адаптованості й інтегрованості учня, адаптація відповідних програм, планів.


(М.Рожков)


Немає коментарів:

Дописати коментар